October 14, 2012

Novi razvoj dogadjaja

Tacno dan nakon sto se navrsilo cetiri meseca naseg boravka ovde, stize mi mail, i to u nekih 11 uvece, da mi je ponudjen posao za koji sam isla na intervju pre neki dan. Tako da eto u peti mesec nase kanadske avanture ulazimo oboje zaposleni :)))
Posao koji mi je ponudjen je, kao i vecina poslova ovde, isao po principu preporuke, odnosno, u firmi mog kolege sa fakulteta se upraznilo radno mesto, pitali ga da li ima nekog da preporuci, on (i beskrajno sam mu naravno zahvalna zbog toga) preporucio mene i dalje je sve islo svojim uobicajenim tokom.
U toku ove nedelje ce mi javiti kad pocinjem i sad konacno mozemo da odahnemo :)

8 comments:

  1. Čestitam od sveg srca i puno sreće u novoj radnoj sredini!

    ReplyDelete
  2. Cestitam, Svaka cast! Sad ce ti Kanada biti jos draza :)

    ReplyDelete
  3. Sjajna vest, zelimo vam puno srece))))

    ReplyDelete
  4. Cestitam i srecno !!!

    Vrachar

    ReplyDelete